Soft and comfy.







Säger som Wyser, det är bara meningslöst att säga förlåt för min pissiga uppdatering. Eftersom den typ alltid är så. Ska försöka att bättra mig, hoppas jag...Men det här i alla fall vad jag hade på mig idag. Tröja från Monki, Jeans från JC, Skinnjackan från Jofama och med detta röda låga converse och pärlörhängen. Bekvämt och lite nice. Eller, ah. Anledningen till att uppdateringen sett ut som den sett ut är för att jag helt enkelt varit på kattutställning med våran fina Aragon idag. Japp, så ligger det till! Ikväll så ska jag bara titta på film och svulla med chips i soffan. Imorgon blir det utställning igen. Upp kl 05;00. Det är inte mänskligt...


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack Martina :D Din blogg är oxå toppen! Kommer följa den nuuu.

Kram!

2011-04-09 @ 17:59:01
URL: http://fleuree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0