Typ vår ?


Tjena snygging.

Tårta är ju gott!

Spexar vid spegeln. Töntarna...

En rumpa.

En till rumpa. Åh vad det är kul med sånna!!

Fotade några barn på en lekplats.

Snyggt med eyeliner på ena ögat!

Gulle!
Tjenis, penis! Igår vart det ingen uppdatering eftersom jag var ledig från min prao för att ha teater föreställning!! Woop, woop...! Jag och några andra staterade åt en annan grupp. Japp, så då vet ni varför jag inte skrev igår. Ni blir även bjudna på lite härligt våriga bilder från igår, skit härligt. Jag gick i bara linne och jeans! Nu kommer våren!Det var för fan på tiden, hoppas på bra väder på torsdag då vi har våran föreställning! Thollihop!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bild 3:vad hände med mina övertänder???:O

2011-04-12 @ 17:41:44
Postat av: Martina

Svar; De försvann! :D

2011-04-12 @ 17:45:43
URL: http://martinasjodin.blogg.se/
Postat av: sabina

hej

2011-04-12 @ 18:28:56
URL: http://sabuntski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0