Puss på dig lillfis!

Ett stort fett TACK till Amanda som fräschade upp och snyggade till mig blogg en aning. Eller markant! Vad tycker ni andra, blev det bra eller ? Jag är i alla fall jätte nöjd.
I helgen har det blivit en liten paus eftersom vi besökte några vänner till familjens landställe i Gävle. Det har varit riktigt kul med kort spel, minishopping och ringåkning på öppet hav efter båt. Det sisttnämnda var helt sjukt kul och något jag inte skulle tveka till att göra om. Skönt är det dock ändå att vara hemma och redan imorgon blir det till att träffa favvisarna igen! Girl talk you know! Nu ska jag dra, ha det!


I brist på andra intressanta bilder så får ni här en bild på mig och min homie! Word.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Super fin header! Amanda du är allt duktig din fis <3

2011-08-07 @ 21:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0