Gud skapade regniga dagar för att vi skulle kunna mysa.

Just nu så är läget som så att kamerans batteriladdare är glömd uppe i Gävle på vännernas landställe och därför kommer det inte bli fler kamera bilder föräns någon gång nästa vecka eller så. Men då är det tur att jag har min alldeles egna världs bästa I-phone att fota med när kameran inte finns där. Så idag så drog jag och vännerna in till Stan men Fashion Week sket vi helt i! Haha, istället blev det en förjävla god lunch på Montis som bestod av Foccaccia med parmaskinka! ÅÅÅHH vad gott! Och sen drog vi ut i spöregnet bort mot ett Wayne's där jag tog mig min nya favvo värma mig med, en Mocha Latte. Sen satt jag, Simona och Lillo bara där och skrattade och pladdrade på i säkert en timme. Tiden har jag inte koll på... Sen drog vi hem och nyss kom vi hem från att ha tagit ett IIIS kallt dopp. Det var inte kul.. Men nu blir det bara mys och tjejsnack resten av kvällen! Jag älskar er mina fina tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0