Eländiga små läsare!


Jag har sett att statusen har gått upp något. Jag har ett par fler besökare om dagen i alla fall! Men något som skulle gör mig glad är om ni lämnar en liten kommentar innan ni går vidare och om ni själva har en blogg så kan ni skriva in den här så kommenterar jag tillbaks! Det är väl en bra deal!?
  Idag så har dagen bestått av att åka och titta på lite kattungar, spela mitt nya spel på Iphonen och få lite besök av några som ville kika lite på våra kattungar. Trevlans! Vi bjöd på drömtårta som jag bakade med farmor igår och den uppskattades. Det är ju så sjuukt gott! Next up så blir det lite familje-underhållning i form av Melodifestivalen. Det är ju tradition att titta på det, så vi kör i år med! Kram!!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Uppdatera Martina >:D :) ♥♥♥

2011-02-07 @ 20:57:40
Postat av: Simona

Saknar dig med gumman !!! länkar till dig <3



ps. beställt byxisarna :D

2011-02-09 @ 20:18:19
URL: http://simna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0