Jag är sjuk ffs!!

Nu är jag trött på att vara sjuk. Halsont och snuvig näsa är bajs helt enkelt. Jag fick en kommentar om varför jag inte uppdaterat på länge och det är för att JAG ÄR SJUK!! Igår blev det en liten tripp förbi hos vårdcentralen där vi skulle kolla hur det låg till med mig, om det var någon sorts influensa... Det visade sig bara vara ett litet virus som tur var! Om man nu kan kalla det för tur?? Ja, det kunde ju ha varit värre!
  Mina sjuka dagar har bestått av att äta underbart goda nudlar med curry, sova och kolla kläder på lite olika hemsidor. Shoppingsuget är MAJOR just nu!! Dessutom så har jag haft lite "hårterapi"...Håll i kräkreflexerna nu för jag har inte duschat och tvättat håret sen i torsdags. Men så får det vara när man är sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0