Valentine's day


Imorgon är det alla hjärtans dag, som de flesta vet men jag säger det ändå. Många kanske spenderar dagen med sin älskade, vad vet jag. Vissa kanske ger presenter för att visa uppskattning, andra kanske bara är ensamma. Jag ska i alla fall spendera morgondagen med vänner. Det var ett tag sen man träffade många uttav de härliga tjejorna Vi ska åka in till stan och käka oss mätta på Taco bar, om vädret inte säger annorlunda. Men jag hoppas att gamla gubben Gud kan vara lite schysst på kärlekens dag. Sen så drar vi hem och gör både tjej och grabbsaker. Skojigt värre, sen blir det nog en Sleeeeeep oveeeeer (på överdrivet engelska) eftersom det är fucking Studiedag på tisdag. Hoppas jag. Om folk inte ljuger för mig. Mmmmm. Det är min alla hjärtansdag det. Hur spenderar ni eran. Tell me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0