Hallå där!


Ja, detta är jag i min sanna natur. Onormal... Bild från besök på fotografiska med världens bästa klass!

Jag vet aldrig hur jag ska inleda ett inlägg, att säga hej känns så. Ja, det känns tråkigt om man nu ska uttrycka sig så och kom igen! Hur många människor säger egentligen "Hallå där!" i verkliga livet när man träffar någon?! Testa hur det låter, ett garanterat ensamt mobbat skratt framför datorn. För mig i alla fall då med min underbart bra humor! Så jag brukar bara hoppa rakt in vanligtvis, det kanske lockar dig att läsa då. Som om jag skriver SNOPP här med stora och tjocka bokstäver så tittar man väl dit på en gång? Eller, är det bara jag som är så pass snuskig..? Hehe. Jag kanske hinner med något inlägg till lite senare. Det ska jag nog kunna klämma in. KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0