Nästa Britney?


Vet inte om det bara är jag som har tänkt på det, men det känns som att Miley Cyrus vandrar lite mot Britney Spears hållet? Med alla tidningar man läser där det står att folk  tycker att Miley växer upp för fort, gör vågade musikvideos och publicerar olämpliga bilder på sig själv. Men jag menar kom igen! Det är ju dem människorna som säger sånt om henne som får henne att vandra ner i det träsket. Men jag känner mig ändå lite oroad för henne. Vi får se hur det går med det där. Nu ska jag strax krypa ner i sängen, KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: sabina

jag har också hört det men jag gillar miley så hoppas inte :$

2011-01-09 @ 16:25:31
URL: http://sabuntski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0