Chillin at home.

Hej, hej, hej, hej och hej! Jag har dragit fram den lata personen inuti mig och inte uppdaterat alls de senaste dagarna! Under tiden då uppdateringen låg nere så har jag hunnit med att vara på kattutställning med mammsen, dragit till Grönan med Ida och kört ett kvällsrace! Sen igår så träffades jag, Simona och Amanda och hyrde lite film och hade det bra hos mig. Just nu så sitter jag och laddar inför en mysig kväll på Primo Ciao Ciao's uteservering med tre av mina favorit brudar. Vi gick ner dit tidigare idag och typ "förbokade" ett bord ute, så nu hoppas vi att vädret blir kanon! Så det blir nog lite bilder att bjuda på då. Ha det braa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0