God morgon.

Godmorgon allihopa! Idag är ännu en dag av att göra ingenting, rätt så skönt faktiskt...Jag tänkte försöka få lite saker gjorda, som t.ex. att beställa hem lite bilder till mitt fotoalbum som jag tänkt tillverka om jag nu kan få tummen ur arselet. Albumet ska vara fyllt med massor utav super härliga sommarbilder och annat smått och gott som kan vara roligt att kika tillbaks på i kalla vintertider eller i vuxen ålder! Just nu så kollar jag runt på bloggar och är allmänt lat. Snart blir det uppfräschning i él dusch!

'
Denna somriga bild kanske jag drar med in i albumet, vem vet...


Kommentarer
Postat av: Ida

Hett!

SV: Ja du, man kan ju tro det.. Men nej nej, de är från Nelly's egna märke. Kompisen bredvid på bilderna är en stolt ägare till dom! Och ja, visst är dom SNYGGA!? :) Kram på dig.

2011-07-22 @ 14:56:39
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0