Trött.Sliten.Brun.Glad.Allt och lite till!

Nu är jag hemma efter nästan en vecka, måndag till denna dag uppe i Sundsvall längst ut vid kusten. Dagarna har bestått av att springa runt i bikini och en tunn klänningen över det, sola och bada i det kalla havet, hoppa på klippor och gå promenader i kvällsolen. Det är synd att det bara är en gång om året. Men det är värt att längta efter! På hemresan idag så stannade vi för att köpa en liten present och då fick jag även med mig ett par mönstrade shorts ifrån H&M. Fint fiiint! Imorgon blir det shopping med mamma och på söndag kusinens konfirmation! Hela nästa vecka kommer gå till att vara med kompisar. Så jag slänger nog in ett och annat inlägg då! RÄKNA MED UPPDATERING! Ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Agnes

vem e killen? ^^

2011-07-03 @ 20:47:55
URL: http://takepictures.blogg.se/
Postat av: sabina

vem e killen?

2011-07-04 @ 11:36:00
URL: http://sabuntski.blogg-se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0