Low, lower, you hit the ground.

Jag är så otroligt jävla trött på människor som har så lite av ett liv att de måste gå runt och hacka ner på alla andra omkring sig. När jag var på Gröna Lund för ett tag sen så stod det några tjejer bakom mig som aldrig stängde sina käftar. De malde på om att skrika på alla fjortisar de ser, "gardintjuvar", att jag är en ginger och att några som gick förbi tydligen var för feta. Jag ville inget hellre än att vända mig om och be dem att HÅLLA KÄFTEN!! Men varför skulle de lyssna på mig ? För dem så är jag bara någon ful tjej att klanka ner på. Nej istället tänkte jag att jag skulle vilja ha en spegel att trycka upp i deras ansikten så de kan se hur fula de själva faktiskt var! Både på utsidan och insidan!  Alla har så kallade "flaws", eller "skönhetsfel". Ingen är perfekt! Varför inte bara acceptera folk som de är istället för att driva med dem och särskilt när de kan höra!!! SÅ JÄÄVLA LÅGT! Usch så in i helvete!


En halvt passande bild..


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Usch på dem!!! :(

2011-06-14 @ 17:21:57
Postat av: felicia

sv: jo nu är det bättre! okej, vad kul! :)

2011-06-14 @ 17:40:05
URL: http://feliciahammarsten.blogg.se/
Postat av: vonskareng

vissa människor... -.-

2011-06-14 @ 22:44:54
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0