Röka braj.

 



Här har ni tre bilder från min kväll som började med att Amanda, Sabina, Lillo och Simona kom över till mig för att bara hänga lite. Vi bestämde oss för att dra ner till ICA och köpa något gott och tog med oss lite pantburkar för att få cash. Men den dumma pantmaskinen på ICA fungerade inte, Amanda frågade. På engelska. Nästan. I alla fall så drog vi då iväg till Cetrum istället för att handla där och sen sätta oss i Sjödalsparken. Så blev det och jag drack min första klunk Coca Cola på typ 7 år! Det var götti. Efter att vi hälsat på en gullig hund så gick vi till en lekplats och gungade och babblade tills vi skiljdes åt och gick hem. Härligt med spontana sommarkvällar! Fler sånna tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0