There's distance between us.





Njuter ni också av vädret ? Det har ju varit så underbart varmt och härligt ute så jag dör! Igår så hängde jag med Simona lite och la ansiktsmask, kollade i butiker, käkade glass och minisolade. Det var mys och när jag kom hem så åkte vi över till vänner och de hade en studsmatta som lockade mig en hel del till att studsa! Jag studsade med deras små gulliga killar och det var ju ganska kul. Ni vet min bakgrundsbild på mobilen, det var en av killarna som är åtta år som undrade vem det var... Hehe, jag svarade "Det är en...kille." Det var ju sant i alla fall!

Idag så har jag och Lillo solat och haft vattenkrig. Vi tog två mega pistoler och jagade varandra runt huset. Gud, när vi var klara så såg det nästan ut som att vi hade badat. Lite Baywatch style! Som en stor bonus på dagen så har jag blivit riktigt brun! Stor fet tummen upp på det! Imorgon blir det häng med klassen och sen Gröna Lund! Hoppas att ni får det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0