Byt kanal för i H***ETE!


Var det någon annan än jag som såg på Melodifestivalen igår? Var det någon annan än jag som tyckte att det var skandal!!!? Herregud, jag bytte seriöst kanal. Så jag såg inte vem som vann...Men det är jag nästan glad över, så jag inte behövt slå sönder något. Hahaha, jag tar det här på stort allvar! Eller...ja. Det var så många låtar som var bra och så gick han den där Apan, eller The Moniker eller vad han nu hette vidare istället för Linda Pritchard liksom! Det hjälpte inte att man röstade heller, näe! Aja, snart bär det av till Farsta med mammsen, vi kanske ses där! Kram!

Kommentarer
Postat av: Simona

Fan de bästa som gick vidare hahahaha



o my god var ju fan bäst, matchar ju 70tals stilen som är inne ;) haha, lät som han rökt på lite innan, men man blev ju glad av låten :D

2011-03-06 @ 23:34:51
URL: http://simonad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0