Ett plagg. Hundra sätt att matcha det.


Idag visste jag inte riktigt vad jag skulle ha på mig. Hatar när det blir så för då blir det alltid något fult när man är klar. Så jag slängde på mig en svart kavaj från H&M ovanpå en munkis från Cubus, till det ett linne från Monki, jeans från JC och något gammalt halsband. Detta plus ett par vita converse. Så det blev ju iaf kläder idag! Haha... Bilderna fick ett fint dagsljus på sig idag, för jag använde ingen blixt. Topp med lite solljus! Längtar tills det blir vår då man kan klä sig svalt och enkelt, men ändå så snyggt!

Kommentarer
Postat av: simona

sv: :D :D :D



men kan du inte lägga ut bilden från teatern när vi var uklädda !!! -.- <3

2011-03-14 @ 17:08:18
URL: http://simonad.blogg.se/
Postat av: simona

Sv: Gjort det nu kvinna !!! :) Men lägg upp bilderna -.- <3

2011-03-14 @ 19:35:49
URL: http://simonad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0