Fix och trix


Ge. Mig. Shortsen!
Jo jag har inte riktigt kommit i underfund huruvida jag ska göra med mina bilder och så. Ni vet typ bildstorlek och alla de äldre bilderna i bloggen. Funtar på att fixa så att de flesta bilderna jag har i bloggen blir lika stora som de nya kommer att bli. Ja några i alla fall. Det har varit låg uppdatering idag p.g.a. plugg. Det tar seriöst död på mig. Men det är sista veckan nu innan prao och sen lov, så man måste kämpa på. Typ, hej MVG, eller? Hoppas att ni har det bättre än vad jag har det och inte drunknar i plugg! Kramar!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kom och käka med mig någon dag! Vi kan ha sushi kväll du och jag ;)

2011-03-29 @ 07:38:10
URL: http://amandalouis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0