Hon kommer med solsken till mig...


Rubriken är någon random Melodifestivallåt som Elise och jag sjöng och trallade lite på för ett tag sen. Älskar ju dansbandsmusik!!! Men nog om det nuuu. Det här är vad jag hade på mig idag. Linnet är lånat av Amanda med det kommer i alla fall från H&M, jeansen är en rak, högmidjad modell från Monki, Armbanden tror jag att jag köpt på H&M... och så hade jag mina snygga brillor som jag fått av Farmor. De behövdes verkligen idag! Super soligt, det är nice! Till detta hade jag vita converse också. Hade skit kul i skolan idag faktiskt, på rasten så satt vi på golvet och spelade kort i en ring! Vi funderade på att fixa en lägereld men fokuserade istället på spelet... Men kul hade vi!
  Det enda som gav mig lite down feelings idag var att jag och Amanda skulle ha setts med jag har mått PISS hela dagen så jag kunde inte.... Blir så arg på mig själv när sånt händer!! GRRRR! Men vi ska i alla fall ses typ i helgen, så det blir gött! Ha det bra goingar som läser min blogg!! KRAM!

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Jättefint hår! ;)

2011-03-16 @ 18:40:07
URL: http://fashionhype.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0