Älskar mina vänner så himla mycket mitt i natten!















Vänner det har jag många av, från många olika håll. Men ni, de här fyra människorna ovan, är annorlunda. Ni är mitt Sex&TheCity, min choklad när sockersuget sätter in, ni är min shopping, ni är bäst! Er kan jag lite på, höra av mig till när jag är ledsen. Ni saknar mig när jag varit bortrest och vi ses minst en gång i veckan! Vem vet, om en månad kanske jag har en person till som betyder tusen i mitt liv men just nu är det dessa fyra fantastiskt underbara brudar som jag uppskattar allra mest. Kanske ni försvinner ur mitt liv, det hoppas jag att ni aldrig gör. Tack för att ni finns där!


Kommentarer
Postat av: sabina

älskar bilden på mig och amanda. DEt är inte ofta jag tycker att jag är snygg <3

2011-05-07 @ 11:39:11
URL: http://sabuntski.blogg.se/
Postat av: Simona

SABINA DU ÄR DET SNYGGASTE EVER! <3



nu kör jag på lite fjortisspråk även kallad kvarnbergsspråk, NNAAAAAAAAAAAAAAW wa Söttttt!

2011-05-07 @ 20:19:24
URL: http://simonad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0