Kvällshumor, ensam

Sitter här framför datorn och har lite tysta humörsvängningar. Ena sekunden blir jag poetisk, ah men typ. Och den andra så blir jag så tråkig att jag skrattar åt allt. Just nu så har jag tagigt lite jätte fina inte alls egoistiska bilder på bara mig själv. Mmm, så kan det vara när man har det tråkigt!! Men snart ska jag stänga ner skiten och äta chips! VAD GÖR NI DÅ ??


Men smexigt!

Tummen upp för en bra rulle. Meen, mitt munsår får en FET tummen ner...

Den som gissar rätt på hur många fräknar jag har får pengar!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Härliga bilder tjejen!

SV: Ingen orsak, och ja du. Kramar!

2011-05-08 @ 19:37:51
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0