Thoughts.




Dagens kläder. Lite kallt med shorts bara...
Vad är egentligen haff ? Det är en fråga som jag och Sabina funderade en kort stund över idag när vi gick hem till mig för att plugga lite spanska. Jag vet väl att det är när man typ "raggar" på någon men ändå, det är ett konstigt uttryck. Den som kom på det vill jag snacka med! Så när Sabina och jag kom hem till mig så både pluggade vi och bakade havrebollar vilket var mums! När Sabina gått hem så tänkte jag träna lite, men jag hade tydligen kollat på lite fel tider. För när jag kom fram så hade mitt pass redan varit. Lyckat! Nu ska jag plugga vidare lite och sen sova antar jag! Ha det braa.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kom igen nu! Nu kör vi en veckans blogg och du har chansen att vinna!



http://izama.blogg.se/2011/may/veckans-blogg-kom-igen-nuuu.html

2011-05-17 @ 20:02:22
URL: http://izama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0