Woop, woop!

Idag så var jag på Grönan med kompisarna för första gången i år och köpte mig ett litet Guldkort som ska utnyttjas en hel del förhoppningsvis. Många säger att de inte vill ha guldkort för att de tröttnar, och det kan jag ju hålla med om lite grann. Men jag tycker att det är själva känslan av att vara där är så underbar! Hela miljön och allt, åkturerna är ju ett stort plus! Dessutom så  kan man spana på snyggingar. Fast nej. Ja juste! Vi åkte den nya bergochdalbanan Twister. Det var ganska lång kö men den var helt okej. Den tog slut ganska snabbt fast den var rätt lång, men det var värt att stå i kö i typ en halvtimme, tycker jag i alla fall! Nu ska det grillas lite här hemma och så ska jag kika på lite läxor. Så jag bjuder på lite bilder från Grönan sålänge!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0