En dag i solen



Idag har bara varit ännu en lugn och skön ledig dag! Lillo och Simona sov ju över här och vi vaknade vid ungefär 12 eftersom att vi fick något sorts skrattanfall mitt i natten och somnade vid fyra. Normalt är bara förnamnet, men kul hade vi! När Lillo åkt så drog jag och Simona fram solstolarna och vattenspridaren. Man gör vad man kan när man inte har pool! Vi solade och "badade" i kanske tre eller fyra timmar. Så nu hoppas jag att jag är lite brunare! Jag hängde även med hem till Simona och åt där, bläddrade i tidningar och planerade lite shopping. Imorgon så har mammsen och jag bestämt att vi ska dra ner till Centrum och kika lite i butiker och sen dra hem och bygga upp brännan lite till. Så imorgon kanske uppdateringen också blir låg, men jag ska ta och fixa något tidsinställt! Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0