Tipseli tips!


Ett av mina allra bästa SecondHand fynd någonsin!
Tänkte ta och tipsa lite om schyssta SecondHand affärer. Jo för min del så brukar jag ta och besöka Beyond Retro. Det är det absolut bästa stället. Fantastiska kläder, trevlig personal, mysig miljö. Priserna kanske inte är så billiga som man tänkt sig att SecondHand ska vara, men många saker kan man fynda. Jag fyndade Converse för dryga 200 där och Levi's shorts för kanske 149 spänn! Det är att fynda!
Sen är ju Myrornas och Stockholms Stadsmission bra också, där kan man hitta en och annan goding. Sen brukar jag kolla in lite loppisar eller lokal SecondHand som t.ex. kyrkloppisar. Ett annat tips är att traska hem till mormor eller farmor och se vad du kan hitta där, det är inte så dumt!
En trevlig prick undrade också var jag skulle gå om jag ville ha en ny jeansjacka och då skulle jag nog ta och köpa en på SecondHand eftersom att då är man unik om ett ganska vanligt plagg. Förutom då BeyondRetro så kan man också kolla på Urban Outfitters SecondHand som är super och även Weekdays SecondHand. På dessa två sistnämnda ställen kan man även hitta andra plagg än då jeansjackor. Hoppas ni uppskattar lite tips! Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0