27 december- BORING

Hallå där. Då var den här julafton över för i år, jag har fått många sjukt bra julklappar som det kanske kommer upp lite bilder på snart. Jag är bara lite för lat för att göra det på en gång. Idag så har jag bara gjort i stort sett ingenting. Det låter väl underhållande. Jo en grej har jag ju gjort, jag har kollat på lite bloggar och gått tillbaks lite i arkiven på dem och kollat på alla somriga outfits och då insåg jag 2 saker.

1. JAG LÄNGTAR EFTER SOMMAREN!!! Tänk bara, mysiga kvällar med kompisarna, långa,ljusa dagar, värme, sol, bad,grönan, schyssta outfits och SOMMARLOOOOV!! På sommaren så blir det helt klart mer outfits bilder ;)

2.Sen så insåg jag att om jag ska kunna ha alla dessa snygga outfits i sommar så måste jag TRÄNA kroppen i snygg form!! Så nu blir det lite situps... eller något i den stilen

Medans jag väntar på sommaren så bjuder jag på en GAMMAL bild på mig

Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Ah men, tack du! Den finns att hitta på BikBok! :) Kram pinglan!

2010-12-28 @ 21:31:10
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0