LIVE TO SHOP


Nu börjar jag känna ett riktigt stort sug i magen som skriker "JAG VILL SHOPPA!"
Jag bara längtar efter att få fylla på med en massa härliga kläder till min klädställning. Förhoppningsvis så blir det så också när jag på söndag åker in med moster Kicki för lite shopping och annat trevligt. Visst det låter konstigt, att shoppa med sin moster. Men faktum är att hon är mer som en kompis än en moster! Ett stort plus dessutom är att hon har sjukt snygg stil. Spets, lager på lager, lite grunge, om man nu kan säga så m.m. Riktigt läckert enligt mig
Som den listskrivare jag är så har jag satt ihop en liten shoppinglista på vad jag vill införskaffa. Det blir oftast så, för mig i alla fall, att när jag inte har gjort en lista så står jag där och vet inte vad jag ska köpa! Och nu är listan lång...
Nu ska jag ta och dra en kopp te för halsen värker.
KRAM


Kommentarer
Postat av: Simona

Samma sak här, SHOPPINGSUG!! :D

PS: kan fixa header om du ville :) ?? <3

2010-12-10 @ 16:32:12
URL: http://simonadahlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0