fredags outfit


 
 GÅRDAGENS OUTFIT: Tröja-Monki, Kofta-Lindex, Jeansväst-Mammas gamla, Armband-H&M

Gårdagen blev inte riktig som planderad, men riktigt kul ändå!Istället för att jag åkte hem till Linnéa så kom hon hem till mig vid 8 nån gång. Först så snackade vi av oss lite inne på mitt rum och tog lite pics. och sen så laddade vi upp med godis och JULMUST :) för att se SAW 4. Jädrar vad den var bra! Som alla andra SAW-filmer som jag hittills har sett. Så om du vill se något bra men läskigt som gör dig lika förvånad varje gång så är det en rekomendation!
När vi var ungefär i mitten av filmen så tog vi en paus för att kika på "Cirkus Möller". Man får ju inte missa "Flickorna på Klitteholm"! XD Dem är BÄST. Vi somnade, efter en massa flum-foton, runt 02:00 och vaknade vid 11. Efter att Linnéa hade gått så tog jag det bara lungt! Nu så blir det lite mys framför TV:n och kanske nån bra rulle :D
Ha en bra lördagskväll nu!, PUSS o KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0