Lycka är kort.






 
Detta hade jag på mig igår när jag och Lillo drog in till stan efter min prao. Linne från H&M Concious Collection, Jeans, JC, Skinnjacka från Jofama och två ringar plus de vita conversen som också fick haka på. Det är ju så härligt att man kan ha converse nu. Jag ska skrika ett vårskrik så att våren kommer fortare!! Men igår så var ju jag och min lilla Linnéa inne i stan och jag köpte en liten grej.. Men om sanningen ska fram så väntade vi på DE JÄVLA TÅGEN(!!!) längre än att kolla i butiker. Lyckat! Men vi umgicks i alla fall! Vi var så himla roliga, enligt oss själv dårå. Vi förlde efter snyggingar och skrattade åt slumrande människor på tåget,snällt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0