Grönan med el familjo!



Idag så har i stort sett hela dagen spenderats på Grönan med släktingarna med att ja, åka saker. Vad gör man annars på Grönan ? Jag som har Guldkort känner ju lite att jag kanske tröttnar, men ändå inte eftersom att man inte alltid åker dit och åker saker. Ibland åker man dit bara för att, ja......Göra annat! Haha. Men idag blev det vinst på Chokladhjul och jag ska inte ljuga, det var mamma som spelade..Men vi hade pratat tillsammans om vilken siffra vi skulle välja. Så nu har vi typ 2 kg choklad hemma, plus/minus några gram, hehe... Nu sitter jag här med kusinen och lyssnar på musik och taggar inför kvällen film som blir EASY A! Jag är nog typ den sista på planeten som inte sett den än............


Kommentarer
Postat av: Ida

Lägg av nu. Gud vad snygg headern blev! Dö, så snygg.

2011-08-15 @ 15:16:19
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0