Hello world.

Godmorgon, eller förmiddag. Jag vaknade för ungefär 2 timmar sen efter att totalt ha däckat med mamma i soffan, haha. Vi kollade på någon film som mamma sa skulle vara bra men ändå var hon den första att somna... Men det är väl förstårligt eftersom att vi shoppade igår från tre till åtta..Nonstop! Förutom en liten fikapaus. Jag är FRUKTANSVÄRT glad och nöjd med mina köp! Jag ska fota dem och lägga upp dem här alldeles strax. Idag så är planerna att träffas med Linnéa aka Lillo och typ dra in till Grönan och röja lite! Hoppas att ni har en bra helg så kommer det mer uppdatering sen, segt...Men det kommer!

Fikapaus med mamma.                                                                   Gårdagens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0