I don't need you. At all.

Jävla piss förkylning säger jag bara. Imorse så vaknade jag med huvudvärk, täppt näsa och med ett enda stort riv i halsen. Fyfaan vad dåligt jag mådde. Ingen skola för mig var det bara. Nu mår jag liite bättre men långt ifrån bra! Men imorgon ska jag i alla fall masa mig iväg till skolan. Måste bara fräscha upp mig med en dusch och kanske någon sorts peeling för mitt trötta ansikte. Jag är inte direkt någon vacker syn just nu om man nu säger så..... Eftersom att jag ändå inte har något bättre för mig så kan jag ju ta och fixa lite inlägg! Stay tuned.


Gammal bild. Duckface Deluxe.


Kommentarer
Postat av: Agnes

Krya massor!!

2011-08-29 @ 19:48:03
URL: http://takepictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0