Nattblogg på G, japp!

Kvällen med Amanda var jätte kul. Seriöst, vi skrattade en hel del. Jag älskar dig massor Amanda! Vi cyklade runt lite i området och gungade på gamla skolan och satte oss på en bro som gick ovanför tågspåren. När vi satt och hade det som bäst och fotade lite och sånt så kom det en moppe åkandes och våra cyklar låg liksom MITT I vägen! HAHA! Jesus. Sen drog vi till McDonken och fick gratis vatten eftersom att vi är bäst! Nejmen..Vi fick också gratis Cheeseburgare och Pommes som de ändå skulle slänga. Jag som skulle typ träna och inte äta onyttigt. Hej Ångest! Sen åt jag kladdkaka när Amanda gått också...BRA!


Tänkte lägga upp den här bilden då jag var lite söt på tåget, men söt är jag inte just nu direkt...titta...

En stjärna kan inte alltid lysa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0