You shoot for the stars.

Jag blir så himla glad när jag loggar in och inte har bloggat på över en vecka och besökarna ändå kommer och kikar in hela tiden! Man blir jävligt pepp igen på att blogga!! Pausen var skön dock, riktigt skön. Jag orkade inte riktigt blogga sådär precis när skolan börjat och sånt, men nu ska jag försöka att uppdatera så gott jag kan!
Igår så spenderades natten ute i "Paradiset" med klassen. Sjuuuukt mysigt och roligt var det, jag är  lite trött idag bara eftersom att vi inte kom i säng förens vid halv 6............ Så jag sov en stund när jag landat hemma igen, tjockt med nice lään. Haha, tänk om man pratade så?? Haha... Nu ska jag i alla fall snart titta på True Talent med mami och sen fixa håret och komma i säng för imorgon börjar allvaret...


Kommentarer
Postat av: Jonathan C

Hääärligt att du börjar igen! Ska du till vintage-mässan? :)

2011-08-24 @ 23:43:20
URL: http://stylenerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0