Inte bra martina, inte bra alls!


Inne på Castello

Våra beställningar, juice och latte.

Dem nya ringarna!! Från glitter.

Jag känner mig som världens bästa bloggare just nu! Jag vet inte vad det är som händer! Jag skriver bara inte, men det ska jag försöka ändra på nu. Idag så har jag varit med bästaste Simona innan vi drog till bästaste teatern i fullersta. Vi kikade i butiker, år subway och drack latte inne på Castello i Huddinge C. Jag fick faktiskt med mig två st hel snygga ringar och Simona också, dessutom ett par helt runda glajjor! Jag var bara tvungen att ha dem... Super läckra och på REA! Det gillas skarpt. Imorgon så ska jag åka skidor med pappa och hans bror, min farbror. Det ska bli skoj! Jag ska även ta med mig Lillo. Vi måste öva inför att åka skidor med skolan, så man inte ser ut som en stor fet idiot i backen. Hohoho. Näe, nu säger jag KRAM på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0