Busy all the time

Tiden har bara sprungit förbi hela den här dagen! Imorse så gjorde jag och Simona i ordning oss och sen tog vi oss iväg in emot stan där jag bland annat fyndade lite saker på mitt Beyond Retro presentkort och ett par snygga örhängen inne på H&M! Vi tog en cheese på McDonald's och drog sedan hemmåt igen eftersom att vi var både trötta och varma! Riktigt heta, haha... Sen när vi kommit hem hängde jag med Simona en liten stund innan mamma hämtade mig och vi åkte och köpte sushi. GOTT! Sen blev det kvällsdopp med Simona och pappa! Vattnet är ju så jävligt varmt och skönt nu så man stannar hellre i. Men imorgon ska vi till Årsta hela dagen, men jag fixar lite tidsinställt och så, ha det BRAA!






Bilder från stan idag! Åh det är bara UNDERBART att vara där!!!!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men ååh! Sluta vara så jäkla snygga mina älskade vänner!! Saknar ju er som sjutton.

2011-07-09 @ 10:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0