Lite bilder från dagen som gått.

Här har nu lite bilder från min dag med släkten som har varit jätte mysig! Efter att vi varit hemma hos morfar ett tag så drog vi iväg till Nacka Forum för att handla lite presenter till min kusin som fyller år imorgon! Jag fick även med lite saker till mig själv som jag visar imorgon. Kvällen då ? Jo mamma och jag tittade på en film och då ringde det och det var Simona som hade det trist och tråkigt hemma och som dessutom var en aning rädd över att vara ensam... Så jag frågade om hon ville komma hit och det ville hon så nu ska vi strax krypa ner i sängen. Hoppas att ni har det bra!


Kusin Matilda

Kusin Linnea

Jag och min kusin Agnes!

Jag och kusin Alfred, haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0