Summertime in the city

Denna soliga dag har spenderats med Ida inne i staden. Vi började med att kolla lite i butiker i City och jag fick med mig tre toppen fina prylar hem som jag är super nöjd med, även Ida gjorde lite fynd! Sen bestämde vi oss för att fika och då drog vi in till Götgatsbacken och satte oss på Wayne's där vi tog en varsin frappe och jag tog en blåbärsmuffin. Mumsigt värre! Sen kikade vi vidare lite i butiker i jakt på fjäderörhängen, men vi hittade inga som föll oss i smaken. Jag fick ett super fint halsband idag med fjädrar på i en tidning som jag virade kring armen som ett armband och de fjädrarna var jätte fina! Så det ska jag hålla ögonen öppna efter!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0