ABOUT MY HAIR





Jag känner ett sug efter en förändring. Ett klipp möjligtvis. Även om jag absolut älskar mitt långa hår och gärna skulle spara ut det så tycker jag att det är så snyggt med en "strax ovenför brösten" längd som är kapad rakt av så att allt nästan är jämn långt. ÅH! Jag kan inte bestämma mig, för jag tänker på att om jag inte blir nöjd så tar det ju ett tag för det att växa ut igen. Men o andra sidan, varför skulle det inte bli bra. JAG BEHÖVER ERA KOMMENTARER OCH ÅSIKTER NU!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker du är jätte snygg i det du har nu martina men jag tror du skulle bli grymt snygg i det korta med! hoppas du kan bestäma dig :D

2011-06-16 @ 17:41:14
URL: http://lillcurrey.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du måste våga! Om du inte gör det kommer du aldrig veta om det blev fint! Och om det inte blir bra så växer det ju ut! Dessutom tror jag inte att du kommer då så mkt längre hår nu så varför inte? :D <3

2011-06-16 @ 18:22:47
Postat av: AMANDA

KLIPP DIG KVINNA

2011-06-16 @ 19:24:28
URL: http://izama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0