Nakenchock!


Igår så var jag inne i stan med några andra flickebarn för att gå runt och kolla lite i butiker, lite för många människor enligt mig men det gick så bra så! Jag hittade några saker som jag ska ta och visa er. När vi var klara för dagen så åkte vi hem igen och då var det bara att packa ihop lite prylar och slänga i sig en liten middag för att sedan komma hem till Lillo där också Simona väntade för en tjejkväll. Mys,mys och en hel del slagsmål.... Det går vilt till ibland...
   Resten av dagen som gått har jag vandrat runt i gårdagens kläder och inget smink hemma hos farmor och farfar, även snackat med farbror David som också kom förbi. Sen stannade jag på middag och en liten glass till efterrätt.
Riktigt bra alltsammans, nu måste resten av lovet bli lika bra också! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0