Topp dag i H.C!


Låg uppdatering idag. Jo, jag vet. Men på en fredag så måste man få njuta av att det precis har blivit helg. Jag gjorde min fredag toppen genom att ta mig ner till Huddinge centrum genom snöovädret, som dessutom kom väldigt ovälkommet!! Nere i Centrum så mötte jag Simona och vi satte oss på Castello och fikade lite, jag svullade en Chai och ett Wiener bröd! Mums! Sen blev det lite kikande i ett par butiker och överraskande nog hela fyra köp! Man måste unna sig lite lyx ibland! Sen bar det av hemmåt med en hel lista på cravings av saker som jag VILL KÖPA! Bara lite shopping beroende...

Kommentarer
Postat av: simona

sv: JAG VET :D

2011-03-18 @ 21:20:39
URL: http://simonad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0