AAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Rubriken är mitt läckra vårskrik... För det är det nu, det är vår!! Både igår och idag så har jag haft shorts på mig! Så underbart, dock så var det varmare igår än idag, men helt underbart i alla fall. Jag har tänkt berätta lite om gårdagen som spenderades med Linnéa. Men då skulle texten bli väldigt lång så ni får lite bilder istället! Men det var i alla fall en helt fantastiskt mysig vårdag. Kramar!


Vi började med att ses i Huddinge C. där vi satte oss på en uteservering.

Thaimat på N.E.W.S fick det bli.

Sen drog vi till några gungor och satt där ett tag.

Det här hade jag på mig, plus en skinnis!

Vi drog till Balingsnäs och snurrade på den här... Ja, snurrgrejen. Herregud, hur många gånger har man inte gjort det ?

Vitsippor!!

Påväg hem igen och solen sken lika mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0