Helgens planer dårååå







Jag tänkte att det är bäst att jag skriver upp helgens planer här inte bara för er skulle utan även för min skull utifall att jag skulle, ehm, glömma bort det! Hahaha! Risken finns. Så det som händer är att imorgon så är det fucking TEATERFÖRESTÄLLNING!! Det ska bli så kul, as pepp på det. Woop, woop! På fredag blir det bio med Amanda och Sabina. Water for Elephants ska vi se, den verkar bra. Men det spelar ingen roll om den är det för det viktigaste är ju att träffas. Saknaden är stor nu! På lördag så ska vi på fika hos morbror och senare på kvällen ska kanske lite teater folk komma över på middag och mys. Det blir nog braa. Sen på söndag så ska jag och Selma in till Vintage Mässan! Det blir toppen, får hålla hårt i pengarna bara! Så det var helgen det, hoppas att ni också får det bra! Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, ja det är ganska smart att välja dagen innan. Förutom (i mitt fall) att jag alltid brukar ångra mig sen när jag ska slänga på kläderna xD



Guuuud så roligt med Vintage mässa!

2011-04-13 @ 20:11:01
URL: http://fleuree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0