"I got life, mother..."


Ja. Ni är väl vana vid det här laget av att uppdateringen ser ut som den gör. Har även sjunkit något i besökare, så jag undrar om det är något speciellt som ni vill att jag ska skriva mer om. Kläder, vänner, skolan, mina toa besök, mitt privatliv.. Vad vet jag!? Blir superglad för ett svar!
Vad har jag gjort idag då som gjort att uppdateringen ser ut som den gör?? Jo, direkt efter skolan så drog jag tillsammans med Selma och Saga in till stan. Mysigt värre! Vi satte oss på ett litet café och drack latte och käkade något litet gott. Saga var tvungen att åka hem lite tidigare, men jag och Selma stannade lite längre och kikade i butiker, på modetidnigar och önskade att vi var rikare. Sen så hittade jag lite niceiga prylar också på REA. Spännanade, spännande! Visar imorgon... Ha en bra kväll nu! Kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0