Efter regn kommer sol


Det finns seriöst inte en enda bra bild på oss...

Idag så har dagen spenderats i skolan, där många skratt och en väldigt tuff gympa lektion med boxning delats ut. Direkt efter skolan så gick jag hemåt i sällskap med Sofia som jag snackade lite med om olika saker som man säger när man inte setts på ett tag. Sen gick jag in till mig och slängde i mig en macka och bytte om till underställ, täckbrallor, fleecetröja, väst och mössa. Låter bekant? Jajamensan. Jag har varit och åkt skidor. För första gången i hela mitt liv och jag överlevde. Jag överraskar mig själv. Med mig så hade jag pappsen, farbror David och bästisen Linnéa. Vi övade först teknik i en av backarna innan vi började åka någon gång i de lite svårare backarna, det övergav jag nästan på en gång och gick istället tillbaks till barnbacken i Flottsbro. Man måste ju börja någonstans...

När vi var klara för dagen och äntligen fått av oss pjäxorna och dragit på oss våra vanliga skor, så var det som att skutta på lätta moln. Vi blev så glada att vi började sjunga för full hals på "Eye of the tiger". En sån lättnads känsla. Det känns som att 2011 blir ett riktigt bra år! :) KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: Siolia

Haha rolig bild!

Var på efter work igår så nu ligger jag i sängen och bara latar mig :P Händer inte mycket mer än så idag

2011-01-29 @ 14:56:29
URL: http://siolia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0