BILDER FRÅN DAGEN!

Grönan idag var super härligt som det alltid är. Det blev en hel del åk, fast mest de gamla vanliga som Popexpressen, Katapulten och den nya favvisen Insaine. Jag blev även lite raggad på och bestulen på mina glajjor ett flertal gånger... Jajamensan. Hade känt mig på lite halvdant humör hela förmiddagen men att komma till Grönan brukar oftast lösa det hela till det bättre! Att titta på när Sabina dansade var också väldigt mysigt. Jag och Lillo sa det, tänk vad olika miljöer det är på Grönan ändå. Det är verkligen till för alla! Nu ska jag strax krypa i säng och imorgon ska jag packa hela dagen innan vi åker iväg på fredag!












Kommentarer
Postat av: sabina

TA BORT BILDEN PÅ MIG NÄR JAG DANSAR NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-23 @ 10:45:53
URL: http://sabuntski.blogg-se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0