Hej igen!

 Nu är jag hemma igen efter två super härliga dagar ute på landet. De två bästa dagarna på länge faktiskt. Vi började med att käka midsommar lunch när vi kommit fram runt 10 tiden. Vi åt ungefär vid halv 12 och vid ett så började midsommar firandena och vi åkte flak fram och tillbaka. Det kändes som att ta studenten tyckte både jag och Agnes som man skulle kunna säga är min nya kusin. Eller, ja för mig är hon det! Äntligen en jämngammal kusin att vara med säger jag bara! Vi har gjort en hel del massa galna saker. Vi sprang bland annat genom en hage mitt i natten med Chris Brown dunkandes ur högtalarna! Haha. Sen badade vi vid ungefär 12 mitt i natten sen tog vi en promenad runt ön och snackade och  gungade lite! I nästa inlägg så ska jag lägga upp lite bilder som togs innan kameran laddade ur. Hoppas att ni haft en super midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0