Klappat och klarre

Tjenamors, Amanda här. Martinas design har ju sett lite hej kom och hjälp mig ut och jag har lovat och lovat att det SKA komma en bättre, som vi har tjatat! Och här kommer den. En enkel men stilren design. Nåväl, det ser lite konstigt ut eftersom du har så smala bilder i inläggen men det ordnar du bara på PX när du lägger upp en bild i ett inlägg, funkar med 800-900 nu när du har en sån pass bred blogg. Sedan kan du börja skriva med ett centralt format (som jag gör just nu), det blir även snyggare så. Det är anpassat för den här stilmallen. Men det fixar du själv, va? Puss på dig mitt hjärta :) :love: (Har även fixat smileys & högerklicksskydd åt dig,  sooo hot!)


Kommentarer
Postat av: Simona

Snyggt det blev ! :)

2011-03-27 @ 18:45:22
URL: http://simonad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0