Typ topp tjejkväll!


Såhär såg gårkvällen ut på ett ungefär. Mest så blev det häng vid datorn framför Fejjan, Spotify och Bloggar sen drog vi några rundor genom min garderob och provade lite kläder. På bilderna ovan så ser ni några av resultaten uttav det som vi slängde ihop. Amanda och Sabina lånade även varsin tröja och en skinnjacka. Nu på morgonen så vaknade vi vid nio, duktigt,duktigt! Vi låg i sängen och snackade lite innan vi gick ner och käkade. Just nu sitter jag här i ett par svarta jeans och min nya bikinitopp!!! Jajamensan, igår i centrum så köpte jag mig en ny topp inne på H&M och jag är riktigt nöjd! Lägger upp en bild snart! KRAM!

Kommentarer
Postat av: jane

jätte snygga kläder<3

2011-03-12 @ 14:50:06
Postat av: sabina

topp (y)

2011-03-13 @ 14:09:36
URL: http://sabuntski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0