Glider runt in the hood.


Någon bild.
Idag kände jag mig lite slapp och kunde verkligen inte bestämma mig för vad jag skulle ha på mig så jag drog bara på mig min blåa UCLA hood och ett par svarta jeans tillsammans med vita converse och tusan vad mysigt det var! Alla har väl en hood dag, eller ? Fram tills nu så har jag suttit här med massor med läxor och är ganska nöjd med mig själv nu! Men en sak som gör mig jävligt arg är att min dator har samlat på sig typ 30 stycken virus!!!??! Sånt man kan blir irriterad på bara... Nu ska jag ta och välja lite kläder till imorgon och läsa lite. Ha en bra kväll, kram!


Kommentarer
Postat av: Simona

sv. ne men tackar min lilla ginger kompis ;)

2011-05-18 @ 17:38:22
URL: http://simonad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0